OBCHODNÉ A REKLAMAČNÉ PODMIENKY


OBCHODNÉ PODMIENKY

Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že akceptuje obchodné podmienky pre dodávku tovaru vyhlásené predávajúcim. Vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim sa riadia podľa stanovených podmienok, ktoré sú zároveň pre obe strany záväzné.

PREDAJCA

Topprádielko

Jozef Maruniak

ČSA 625/80

BOŠANY 956 18

IČO: 33996598


Potvrdenie objednávky

Objednávka je potvrdená automaticky odoslaným e-mailom. Tento e-mail Vám musí prísť ihneď obratom, inak objednávka nie je správne odoslaná. O jej odoslaní budete taktiež informovaný e-mailom. Objednávka je platná iba vtedy, pokiaľ kupujúci uvedie úplné a pravdivé údaje do svojej objednávky. Pri zistení nezrovnalostí príp. vymyslených údajov, objednávku automaticky stornujeme.

Odoslanie objednávky

O odoslaní objednávky budete informovaní e-mailom. Doba dodania tovaru sú v priemere 5-7 pracovných dní. 

Storno objednávky

Nakoľko pracujeme a expedujeme rýchlo je možnosť zrušiť každú objednávku do 1 hodiny od jej záväzného potvrdenia, a to telefonicky na čísle +421948 175 540 alebo e-mailom na toppradielko@gmail.com stačí napísať meno, e-mail a číslo objednávky, ktorú si želáte zrušiť.

Vrátenie tovaru

Podľa zákona č. 108/2000 Z.z. § 12 ods 1 o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji má zákazník nárok na vrátenie tovaru do 14 pracovných dní od prevzatia tovaru. Zákazník svoje právo na vrátenie tovaru uplatňuje e-mailom alebo telefonicky. Po prijatí tovaru na našej adrese v stanovenej lehote 14 pracovných dní budú peniaze za tovar zaslané bankovým prevodom na účet zákazníka do 14 pracovných dní. Tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom neporušenom obale.

Dodacia lehota

Tovar objednávame priamo od módnej návrhárky z Českej republiky. 

Doba dodania je do 7 pracovných dní.

Poštovné a balné

Poštovné a balné je 4.99€.  Pri nákupe nad 100€ je poštovné ZDARMA.


Reklamácia a záruka

Prípadnú reklamáciu vybavíme k Vašej spokojnosti individuálnou dohodou v súlade s platným právnym postupom. Kupujúci je povinný tovar po svojom prevzatí skontrolovať tak, aby zistil prípadné vady a poškodenia. Prípadné vady je nám kupujúci povinný okamžite hlásiť. Za vady vzniknuté prepravcom nezodpovedáme. Na všetok tovar sa vzťahuje zákonom stanovená 24 mesačná záruka, pokiaľ nie je uvedené inak. Záruka sa vzťahuje iba na výrobné vady.

Záruka sa nevzťahuje na:

- vady vzniknuté bežným používaním,

- nesprávnym použitím výrobku,

- nesprávnym skladovaním.

Postup pri reklamácii:

1. Informujte nás telefonicky, e-mailom na toppradielko@gmail.com alebo písomne - následne Vám bude zaslaný reklamačný formulár, ktorý zašlete spolu s tovarom na našu adresu

2. Tovar zašlite doporučene (nie na dobierku) na našu adresu

Topprádielko

ČSA 625/80

BOŠANY 956 18

Vašu reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od jej vzniku, teda prevzatia tovaru našou firmou.

Ochrana osobných údajov

Kupujúci vyhlasuje, že súhlasí v zmysle ust. § 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len "Zákon"), aby predávajúci spracoval a uschovával jeho osobné údaje vo všetkých svojich informačných systémoch, a to najmä údaje, ktoré sú potrebné na realizáciu objednávky kupujúceho.


Alternatívne riešenie sporov

alternatívne riešenie sporov Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (napríklad e-mailom), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.


Záverečné ustanovenia

Tieto obchodné podmienky sú platné od 1.5.2024. Topprádielko si vyhradzuje právo zmeny obchodných podmienok bez predchádzajúceho upozornenia.